Hotel Bulwar ****, Toruń
Hotel Bulwar ****, Toruń
Tło bannera

Regulamin Hotelu

Przyjazd 21 11 24
Wyjazd 22 11 24

Najniższa cena bez pośredników

Spokój i bezpieczeństwo naszych Gości

Dyrekcja hotelu będzie Państwu bardzo wdzięczna za współpracę w przestrzeganiu niniejszego regulaminu, który ma służyć zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich naszych Gości.

§ 1

  1. Pokoje hotelowe wynajmowane są na okres doby hotelowej, która rozpoczyna się o godz. 15:00 w dniu wynajęcia i trwa do godz. 11:00 dnia następnego.
  2. Gość przybywający do Hotelu zobowiązany jest do dokonania zameldowania w recepcji hotelowej zgodnie z przepisami „Ustawy z dnia 10 kwietnia 1974r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych” wraz z późniejszymi zmianami (do wglądu w recepcji).
  3. Podpisując kartę pobytu, a w przypadku gości nocujących w Hotelu Bulwar na zaproszenie innego podmiotu – po odebraniu kluczy do pokoju, Gość przyjmuje pełną odpowiedzialność za uregulowanie swojego rachunku.
  4. Zajmujący pokój w chwili meldunku określa czas swojego pobytu informując o tym recepcjonistę. Jeśli Gość nie określił czasu pobytu przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
  5. Rezerwacje w Hotelu Bulwar podlegają zmianom do godziny 18:00 dnia poprzedzającego planowany dzień przyjazdu. W przypadku braku odpowiedniej informacji i niedojazdu Gościa, Hotel pobierze opłatę za pierwszą dobę pobytu.

§ 2

  1. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres deklarowany w dniu przybycia, Gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji do godz. 10:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju.
  2. Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości lub udzieli pomocy w poszukiwaniu miejsca noclegowego w innym Hotelu.

§ 3

  1. Gość hotelowy nie może podnajmować lub przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeżeli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę.
  2. Osoby odwiedzające, nie zameldowane w Hotelu, mogą przebywać w pokoju hotelowym w godz. 7:00 - 22:00, po uprzednim powiadomieniu pracownika recepcji Hotelu.
  3. Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który mieszkając wcześniej rażąco naruszył regulamin hotelowy wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub szkodę na osobie innego Gościa, pracownikom Hotelu lub osobom trzecim przebywającym w Hotelu, albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowania hotelu.

§ 4

  1. Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. wraz z późniejszymi zmianami (do wglądu w recepcji).
  2. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość proszony jest o jak najszybsze zgłaszanie ich w recepcji, co umożliwi obsłudze Hotelu niezwłoczną reakcję.
  3. Hotel ma obowiązek zapewnić swoim Gościom:
  • warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa;
  • bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy o Gościu, zgodnie z przepisami RODO i klauzulą informacyjną, której treść dostępna jest w recepcji hotelu;
  • profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich świadczonych usług;
  • sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w przypadku jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi na to zgodę.

§ 5

Wszystkie należności za usługi hotelowe pobiera recepcja, która zobowiązana jest do wystawienia dowodu sprzedaży za pobrane należności.

§ 6

Na życzenie Gościa Hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:

  • udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą;
  • budzenie o wyznaczonej godzinie (telefonicznie);
  • przechowywanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych w depozycie w trakcie pobytu Gościa w Hotelu;
  • przechowywanie bagażu Gości zameldowanych w Hotelu. Hotel może odmówić przechowania bagażu wykraczającego poza okres zameldowania Gościa, jak również bagażu innego niż bagaż osobisty.

§ 7

  1. Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 846-849 kodeksu cywilnego, o ile strony nie postanowiły inaczej.
  2. Gość powinien powiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.

§ 8

Odpowiedzialność Hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową bądź artystyczną jest ograniczona, jeżeli przedmioty te nie zostaną oddane na przechowanie do depozytu w recepcji.

§ 9

  1. W Hotelu obowiązuje cisza nocna w godzinach 22:00 - 06:00.
  2. Zachowanie Gości i osób korzystających z usług Hotelu nie powinno zakłócać spokoju pobytu innych Gości. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.

§ 10

  1. Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi.
  2. Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za uszkodzenia i szkody w wyposażeniu, z którego korzystał podczas pobytu w Hotelu, a które powstały z jego winy, bądź z winy osób trzecich, przez niego zaproszonych.
  3. W wypadku stwierdzenia szkód, o których stanowi ust. 2, Hotel ma prawo obciążyć Gościa kosztami ich pokrycia. Gość potwierdzając zapoznanie się z treścią regulaminu hotelowego wyraża zgodę na pokrycie ewentualnych szkód z jego konta bankowego. Jeżeli jest to możliwe, Hotel może na ten cel dokonać transferu z konta bankowego Klienta, wykorzystując dane preautoryzacyjne podane przez Klienta w trakcie rezerwacji lub zameldowania się w Hotelu.

§11

Ze względu na zagrożenie pożarowe Dyrekcja Hotelu Bulwar prosi swoich Gości o przestrzeganie instrukcji przeciwpożarowej oraz o powstrzymanie się od używania w pokojach urządzeń elektrycznych i innych mogących spowodować zagrożenie powstania pożaru.

§12

  1. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na koszt Gościa na adres przez niego wskazany.
  2. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji wysyłki, Hotel zobowiązuje się do przechowania tych przedmiotów przez okres maksymalnie 3 miesięcy.

§13

  1. Na terenie całego obiektu obowiązuje zakaz palenia i dotyczy on zarówno tradycyjnych papierosów, cygar, jak również e-papierosów we wszelkich odmianach.
  2. W przypadku złamania zakazu palenia Gość zobowiązuje się zapłacić karę pieniężną w wysokości 1000 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych) za każdą dobę pobytu.
  3. Miejsce wyznaczone do palenia znajduje się przed wejściem głównym do Hotelu.

§14

Hotel przyjmuje zwierzęta. Pobyt ze zwierzętami możliwy jest wyłącznie w wybranych pokojach. Warunki przyjmowania zwierząt w Hotelu opisane są w Regulaminie Pobytu ze Zwierzętami.

§15

Rachunek należy opłacić najpóźniej w dniu wyjazdu. W przypadku dłuższych pobytów rachunek musi być opłacany co 5 dni. Wymagamy również opłaty gdy rachunek osiągnie ustalony limit w wysokości 2000PLN.

§16

  1. Do dyspozycji Gości pozostaje parking hotelowy i garaż podziemny.
  2. Usługa parkingowa jest płatna. Opłatę należy wnieść przed wyjazdem w recepcji lub na bramce wyjazdowej.
  3. Regulamin parkingu znajduje się na wjeździe na parking oraz w recepcji hotelowej.
  4. Cennik znajduje się na wjeździe na parking oraz w recepcji hotelowej.
  5. Parking jest bezbiletowy - bilety wydawane są wyłącznie w przypadku braku możliwości odczytania tablicy rejestracyjnej. Bilet należy okazać podczas płatności w recepcji. Opłata za zagubiony bilet wynosi 100 zł.

Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 01 lutego 2024r.
 

mobile nav bg
Zobacz na mapie

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, w tym przetwarzania danych dotyczących aktywności użytkownika oraz personalizacji reklam, oraz możliwość zmian ustawień plików cookies, znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając ZAAKCEPTUJ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez URBAŃSKI Przedsiębiorstwo Budowlane - Hotel Bulwar, ul. Bulwar Filadelfijski 18, 87-100, Toruń , Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach analitycznych i marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań, mierzenia ich skuteczności oraz przetwarzania danych użytkownika dla celów analitycznych). Zmiany ustawień plików cookies oraz szczegółowe preferencje dotyczące zgód możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Niezbędne pliki cookies

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert lub dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa, m.in.: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć. Te pliki są wymagane do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Nie wymagają Twojej zgody.

Analityczne pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Wyrażając zgodę na te pliki cookies, zgadzasz się na przetwarzanie danych dotyczących Twojej aktywności na stronie w celach analitycznych.

Marketingowe pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące aktywności użytkownika, produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Zgoda na te pliki cookies oznacza, że Twoje dane mogą być używane do personalizacji reklam oraz analizy skuteczności naszych kampanii reklamowych.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane