Dyrekcja hotelu będzie Państwu bardzo wdzięczna za współpracę w przestrzeganiu niniejszego regulaminu, który ma służyć zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich naszych Gości.
§ 1
- Pokoje hotelowe wynajmowane są na okres doby hotelowej, która rozpoczyna się o godz. 15:00 w dniu wynajęcia i trwa do godz. 11:00 dnia następnego.
- Gość przybywający do Hotelu zobowiązany jest do dokonania zameldowania w recepcji hotelowej zgodnie z przepisami „Ustawy z dnia 10 kwietnia 1974r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych” wraz z późniejszymi zmianami (do wglądu w recepcji).
- Podpisując kartę pobytu, a w przypadku gości nocujących w Hotelu Bulwar na zaproszenie innego podmiotu – po odebraniu kluczy do pokoju, Gość przyjmuje pełną odpowiedzialność za uregulowanie swojego rachunku.
- Zajmujący pokój w chwili meldunku określa czas swojego pobytu informując o tym recepcjonistę. Jeśli Gość nie określił czasu pobytu przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
- Rezerwacje w Hotelu Bulwar podlegają zmianom do godziny 18:00 dnia poprzedzającego planowany dzień przyjazdu. W przypadku braku odpowiedniej informacji i niedojazdu Gościa, Hotel pobierze opłatę za pierwszą dobę pobytu.
§ 2
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres deklarowany w dniu przybycia, Gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji do godz. 10:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju.
- Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości lub udzieli pomocy w poszukiwaniu miejsca noclegowego w innym Hotelu.
§ 3
- Gość hotelowy nie może podnajmować lub przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeżeli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę.
- Osoby odwiedzające, nie zameldowane w Hotelu, mogą przebywać w pokoju hotelowym w godz. 7:00 - 22:00, po uprzednim powiadomieniu pracownika recepcji Hotelu.
- Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który mieszkając wcześniej rażąco naruszył regulamin hotelowy wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub szkodę na osobie innego Gościa, pracownikom Hotelu lub osobom trzecim przebywającym w Hotelu, albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowania hotelu.
§ 4
- Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. wraz z późniejszymi zmianami (do wglądu w recepcji).
- W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość proszony jest o jak najszybsze zgłaszanie ich w recepcji, co umożliwi obsłudze Hotelu niezwłoczną reakcję.
- Hotel ma obowiązek zapewnić swoim Gościom:
- warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa;
- bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy o Gościu, zgodnie z przepisami RODO i klauzulą informacyjną, której treść dostępna jest w recepcji hotelu;
- profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich świadczonych usług;
- sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w przypadku jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi na to zgodę.
§ 5
Wszystkie należności za usługi hotelowe pobiera recepcja, która zobowiązana jest do wystawienia dowodu sprzedaży za pobrane należności.
§ 6
Na życzenie Gościa Hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
- udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą;
- budzenie o wyznaczonej godzinie (telefonicznie);
- przechowywanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych w depozycie w trakcie pobytu Gościa w Hotelu;
- przechowywanie bagażu Gości zameldowanych w Hotelu. Hotel może odmówić przechowania bagażu wykraczającego poza okres zameldowania Gościa, jak również bagażu innego niż bagaż osobisty.
§ 7
- Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 846-849 kodeksu cywilnego, o ile strony nie postanowiły inaczej.
- Gość powinien powiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
§ 8
Odpowiedzialność Hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową bądź artystyczną jest ograniczona, jeżeli przedmioty te nie zostaną oddane na przechowanie do depozytu w recepcji.
§ 9
- W Hotelu obowiązuje cisza nocna w godzinach 22:00 - 06:00.
- Zachowanie Gości i osób korzystających z usług Hotelu nie powinno zakłócać spokoju pobytu innych Gości. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
§ 10
- Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi.
- Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za uszkodzenia i szkody w wyposażeniu, z którego korzystał podczas pobytu w Hotelu, a które powstały z jego winy, bądź z winy osób trzecich, przez niego zaproszonych.
- W wypadku stwierdzenia szkód, o których stanowi ust. 2, Hotel ma prawo obciążyć Gościa kosztami ich pokrycia. Gość potwierdzając zapoznanie się z treścią regulaminu hotelowego wyraża zgodę na pokrycie ewentualnych szkód z jego konta bankowego. Jeżeli jest to możliwe, Hotel może na ten cel dokonać transferu z konta bankowego Klienta, wykorzystując dane preautoryzacyjne podane przez Klienta w trakcie rezerwacji lub zameldowania się w Hotelu.
§11
Ze względu na zagrożenie pożarowe Dyrekcja Hotelu Bulwar prosi swoich Gości o przestrzeganie instrukcji przeciwpożarowej oraz o powstrzymanie się od używania w pokojach urządzeń elektrycznych i innych mogących spowodować zagrożenie powstania pożaru.
§12
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na koszt Gościa na adres przez niego wskazany.
- W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji wysyłki, Hotel zobowiązuje się do przechowania tych przedmiotów przez okres maksymalnie 3 miesięcy.
§13
- Na terenie całego obiektu obowiązuje zakaz palenia i dotyczy on zarówno tradycyjnych papierosów, cygar, jak również e-papierosów we wszelkich odmianach.
- W przypadku złamania zakazu palenia Gość zobowiązuje się zapłacić karę pieniężną w wysokości 1000 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych) za każdą dobę pobytu.
- Miejsce wyznaczone do palenia znajduje się przed wejściem głównym do Hotelu.
§14
Hotel przyjmuje zwierzęta. Pobyt ze zwierzętami możliwy jest wyłącznie w wybranych pokojach. Warunki przyjmowania zwierząt w Hotelu opisane są w Regulaminie Pobytu ze Zwierzętami.
§15
Rachunek należy opłacić najpóźniej w dniu wyjazdu. W przypadku dłuższych pobytów rachunek musi być opłacany co 5 dni. Wymagamy również opłaty gdy rachunek osiągnie ustalony limit w wysokości 2000PLN.
§16
- Do dyspozycji Gości pozostaje parking hotelowy i garaż podziemny.
- Usługa parkingowa jest płatna. Opłatę należy wnieść przed wyjazdem w recepcji lub na bramce wyjazdowej.
- Regulamin parkingu znajduje się na wjeździe na parking oraz w recepcji hotelowej.
- Cennik znajduje się na wjeździe na parking oraz w recepcji hotelowej.
- Parking jest bezbiletowy - bilety wydawane są wyłącznie w przypadku braku możliwości odczytania tablicy rejestracyjnej. Bilet należy okazać podczas płatności w recepcji. Opłata za zagubiony bilet wynosi 100 zł.
Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 01 lutego 2024r.