Hotel Bulwar ****, Toruń
Hotel Bulwar ****, Toruń
eBulwar

eBulwar

Przyjazd 19 11 24
Wyjazd 20 11 24

Najniższa cena bez pośredników

08 listopada 2024

Komputery. Roboty. Aplikacje. Algorytmy.

Żyjemy w świecie coraz bardziej cyfrowym. Nowoczesne technologie dotarły także do hotelarstwa. To dobrze, gdyż sprawiają, że załatwianie wielu spraw w naszym coraz szybszym życiu staje się łatwiejsze. I szybsze.

W Hotelu Bulwar za pomocą kodu QR możecie wejść na mobilną stronę pełną praktycznych informacji. Od godzin otwarcia śniadań i restauracji, przez najbardziej polecane dania i napoje, po ofertę SPA, w tym informacje o możliwości rezerwacji saun, zawartych w cenie pobytu. Znajdziecie tam także szczegóły na temat stołów bilardowych i możliwości ich rezerwacji, propozycje Bulwar Club, opcje wykorzystania ogrodu w sezonie letnim, czy zabiegi dostępne w Bulwar SPA.

Aplikacje hotelowe to także możliwość rezerwacji online, zdalnego zameldowania, podglądu rachunku, płatności elektronicznych oraz generowania elektronicznych dokumentów sprzedaży i wymeldowania.

Również w sekcji gastronomii takie aplikacje mogą się bardzo przydać. W niektórych krajach standardem jest już zamawianie dań i napojów w restauracji czy opłacanie rachunku gastronomicznego za pomocą kodu QR. To duże przyspieszenie przepływu informacji między gościem a obsługą. Ogranicza też nieporozumienia przy rozliczaniu, gdyż np. informację o fakturze i NIP można wprowadzić osobiście od razu przy płatności. Uśmiechnięty kelner niezwłocznie przyniesie rachunek, alternatywnie można wysłać go sobie na maila.

Co jeszcze nas czeka? Robotyzacja – z pewnością tak. Roboty-kelnerzy pojawiają się coraz częściej, choć jak dotąd służą głównie do zbierania naczyń. Nie w każdym obiekcie sprawdzi się taki „samoobsługowy” pracownik. Tymczasem robotyzacja w służbie pięter rwie do przodu. Poza robotami do odkurzania pojawia się mnóstwo ułatwiających pracę sprzętów. Z czego hotelarze chętnie korzystają.

A jak to wygląda w recepcji? Przede wszystkim dzięki elektronicznym kartom pobytu oszczędzamy mnóstwo miejsca na tony zbierającego kurz papieru. Wszystkie karty przechowywane są elektronicznie i tylko przez zaprogramowany czas. Czytniki dokumentów przyspieszają meldowanie. Dzięki aplikacjom hotelowym gość ma możliwość zdobycia wiedzy na temat podstawowej oferty hotelu bez stania w kolejce do recepcji.

Czy dzięki nowoczesnym technologiom hotelarze mają łatwiej? Z pewnością tak. Czy w związku z powyższym i zmianami na rynku pracy hotelarzy (pracowników hoteli) może być mniej? Cóż, w obiektach najwyższej klasy z pewnością nie. Technologie ułatwiają obsługę gościa i umożliwiają poświęceniu mu czasu na naprawdę ważne rzeczy. Rozmowę, dzięki której czuje się u nas bardziej jak w domu. Udzielenie wskazówek dojścia czy dojazdu do wybranego punktu w okolicy. Polecenie wartych odkrycia tajemnic naszej okolicy.

W centrum naszego świata zawsze będzie człowiek: Gość.

Miło nam będzie Was gościć!

mobile nav bg
Zobacz na mapie

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, w tym przetwarzania danych dotyczących aktywności użytkownika oraz personalizacji reklam, oraz możliwość zmian ustawień plików cookies, znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając ZAAKCEPTUJ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez URBAŃSKI Przedsiębiorstwo Budowlane - Hotel Bulwar, ul. Bulwar Filadelfijski 18, 87-100, Toruń , Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach analitycznych i marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań, mierzenia ich skuteczności oraz przetwarzania danych użytkownika dla celów analitycznych). Zmiany ustawień plików cookies oraz szczegółowe preferencje dotyczące zgód możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Niezbędne pliki cookies

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert lub dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa, m.in.: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć. Te pliki są wymagane do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Nie wymagają Twojej zgody.

Analityczne pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Wyrażając zgodę na te pliki cookies, zgadzasz się na przetwarzanie danych dotyczących Twojej aktywności na stronie w celach analitycznych.

Marketingowe pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące aktywności użytkownika, produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Zgoda na te pliki cookies oznacza, że Twoje dane mogą być używane do personalizacji reklam oraz analizy skuteczności naszych kampanii reklamowych.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane