W Hotelu Bulwar za pomocą kodu QR możecie wejść na mobilną stronę pełną praktycznych informacji. Od godzin otwarcia śniadań i restauracji, przez najbardziej polecane dania i napoje, po ofertę SPA, w tym informacje o możliwości rezerwacji saun, zawartych w cenie pobytu. Znajdziecie tam także szczegóły na temat stołów bilardowych i możliwości ich rezerwacji, propozycje Bulwar Club, opcje wykorzystania ogrodu w sezonie letnim, czy zabiegi dostępne w Bulwar SPA.
Aplikacje hotelowe to także możliwość rezerwacji online, zdalnego zameldowania, podglądu rachunku, płatności elektronicznych oraz generowania elektronicznych dokumentów sprzedaży i wymeldowania.
Również w sekcji gastronomii takie aplikacje mogą się bardzo przydać. W niektórych krajach standardem jest już zamawianie dań i napojów w restauracji czy opłacanie rachunku gastronomicznego za pomocą kodu QR. To duże przyspieszenie przepływu informacji między gościem a obsługą. Ogranicza też nieporozumienia przy rozliczaniu, gdyż np. informację o fakturze i NIP można wprowadzić osobiście od razu przy płatności. Uśmiechnięty kelner niezwłocznie przyniesie rachunek, alternatywnie można wysłać go sobie na maila.
Co jeszcze nas czeka? Robotyzacja – z pewnością tak. Roboty-kelnerzy pojawiają się coraz częściej, choć jak dotąd służą głównie do zbierania naczyń. Nie w każdym obiekcie sprawdzi się taki „samoobsługowy” pracownik. Tymczasem robotyzacja w służbie pięter rwie do przodu. Poza robotami do odkurzania pojawia się mnóstwo ułatwiających pracę sprzętów. Z czego hotelarze chętnie korzystają.
A jak to wygląda w recepcji? Przede wszystkim dzięki elektronicznym kartom pobytu oszczędzamy mnóstwo miejsca na tony zbierającego kurz papieru. Wszystkie karty przechowywane są elektronicznie i tylko przez zaprogramowany czas. Czytniki dokumentów przyspieszają meldowanie. Dzięki aplikacjom hotelowym gość ma możliwość zdobycia wiedzy na temat podstawowej oferty hotelu bez stania w kolejce do recepcji.
Czy dzięki nowoczesnym technologiom hotelarze mają łatwiej? Z pewnością tak. Czy w związku z powyższym i zmianami na rynku pracy hotelarzy (pracowników hoteli) może być mniej? Cóż, w obiektach najwyższej klasy z pewnością nie. Technologie ułatwiają obsługę gościa i umożliwiają poświęceniu mu czasu na naprawdę ważne rzeczy. Rozmowę, dzięki której czuje się u nas bardziej jak w domu. Udzielenie wskazówek dojścia czy dojazdu do wybranego punktu w okolicy. Polecenie wartych odkrycia tajemnic naszej okolicy.
W centrum naszego świata zawsze będzie człowiek: Gość.
Miło nam będzie Was gościć!